Veelgestelde vragen

producten

Zijn de knuffels speelgoed?

Nee. De knuffels die ik produceer zijn GEEN speelgoed. Ze dienen dan ook NIET te worden gegeven aan kinderen jonger dan 14 jaar.

Kan ik mijn product zelf ontwerpen?

Knuffels

U kunt voorkeuren aangeven in het "Opmerkingen" vak bij uw product. Ik probeer deze zo nauwkeurig mogelijk na te leven, maar kan dit niet garanderen.

Vragen

Heeft u vragen over de mogelijkheden met uw textiel, stuur mij dan gerust een mailtje via de contact pagina!

Kunnen de producten in de wasmachine?

Nee, mijn producten zijn uitsluitend bedoeld om met de hand gewassen te worden.

Was alleen wanneer echt nodig en maak uw product niet erg nat.

Houd verzwaarde producten altijd zo droog mogelijk.

Hoeveel kleding heb ik nodig?

- Stuur liever TE VEEL kleding mee dan te weinig, ongebruikte stukken stuur ik mee terug met het eindproduct -

Heeft u misschien niet genoeg kleding? Neem gerust contact met mij op! Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

 

Knuffels

In het geval van babykleding:

Newborn: 10-12 stukken,

* waarvan minimaal 5  rompertjes, pyjama's of slaapzakjes zijn.

Maat 68 en groter: circa 8 stukken

* waarvan minimaal 4  rompertjes, pyjama's of slaapzakjes zijn.

In het geval van volwassenen:

2 kledingstukken is ruim voldoende. Wilt u dat de beer wat afwisseling heeft of meerdere stukken bevat, stuur deze dan gerust mee.

 

Troetel Trui

Het is mogelijk om één uniek kledingstuk per letter te gebruiken. 

Het is ook mogelijk om één kledingstuk voor meerdere letters te gebruiken.

Eén rompertje van maat 56 en groter is goed voor 4 letters.

Eén muts is soms genoeg voor één a twee letters. Newborn mutsen zijn soms net te klein.

Sokken en wanten van jonge kinderen zijn doorgaans te klein.

Hoe ga ik om met mijn verzwaarde product?

Het is belangrijk om verzwaarde producten op te pakken met goede ondersteuning aan de onderkant.

Net als mijn andere producten raad ik aan deze alleen te wassen indien echt nodig. Maak hierbij het product niet te nat en blijf deze goed ondersteunen.

Hoe accuraat is het gewicht van verzwaarde producten?

Ik doe mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat het gewicht van verzwaarde producten zo dicht mogelijk bij het gevraagde gewicht zit. 

Helaas kan ik niet garanderen dat verzwaarde producten precies hetzelfde wegen als vermeld staat op de aanvraag.

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Zodra ik textiel heb ontvangen

Alle producten worden op maat gemaakt en gepersonaliseerd. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op op maat gemaakte producten. Zodra ik uw kleding ontvang begin ik met het verwerken en personaliseren van uw product, vanaf dat moment is het niet meer mogelijk om producten die u bij mij heeft besteld te ruilen of te retourneren.

Voordat ik uw textiel heb ontvangen

Bent u van gedachten veranderd binnen 14 werkdagen en heb ik uw kleding nog niet ontvangen? Dan help ik u graag verder met het regelen van uw annulering. Neem alstublieft contact met mij op via de contact pagina op www.troeteltextiel.nl en dan help ik u zo spoedig mogelijk verder. Vermeld hierbij uw bestelnummer.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen kunt u binnen 14 werkdagen na aankoop retourneren (indien ongebruikt).

Terugbetaling

Terugbetaling

Als ik een betaling heb ontvangen voor een bestelling die geannuleerd is, betaal ik het bedrag in kwestie terug via dezelfde methode waarmee de bestelling is geplaatst. Als alternatieve wijzen nodig zijn om de terugbetaling te regelen, neem ik contact met u op.

Garantie en reparatie

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Dat is niet de bedoeling! Neemt u alstublieft contact met mij op via de contactpagina. Vermeld hierbij het volgende: uw bestelnummer, foto's van de gebreken.

Hoe lang heb ik garantie?

Voor mijn producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. 

 

Ik streef ernaar om producten te leveren die een leven lang mee gaan. Het is daarbij wel belangrijk om zorgvuldig om te gaan met de producten.

Betalen

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is mogelijk. Deze dienst wordt geleverd door Klarna.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

  • iDEAL
  • Klarna; betaal nu
  • Klarna: betaal later

Zijn de prijzen op de website in- of exclusief BTW?

Alle prijzen op mijn website zijn inclusief BTW.

bezorgen

Wat is de levertijd?

Producten worden binnen 14 werkdagen na ontvangst van het textiel verwerkt.

Welke bezorgopties zijn er?

Bestellingen worden geleverd door postNL.

De instructiepakketten passen door de brievenbus.

Bezorgen bij een postbus is niet mogelijk.

Bestellingen worden maandag tot en met zaterdag bezorgd. Hierbij doet de bezorger 1 bezorgpoging. Daarna heeft u een beperkt aantal dagen de tijd om uw pakket op te halen bij een postNL punt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren en worden berekend gebaseerd op aantallen en totaalgewicht.

Standaard verzending van een knuffel zonder verzwaring kost 6,95EUR.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van mij een bevestiging.

Het instructiepakket past door de brievenbus, u hoeft hier dus niet voor thuis te blijven.

Na ontvangst van uw kleding begin ik direct met het verwerken van het product. Het eindproduct is klaar binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw textiel.

Zodra het eindproduct naar u onderweg is ontvangt u een track and trace link via PostNL en een verzendbevestiging van mij.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Nee, het is niet mogelijk om het bezorgadres te wijzigen na het voltooien van de bestelling.

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is alleen mogelijk om uw bestelling te annuleren in de volgende omstandigheden:

- Binnen 14 dagen na het plaatsen van uw bestelling

EN

- Ik heb uw textiel nog niet ontvangen

Neem hiervoor contact met mij op via mijn contactpagina.

Zodra ik uw textiel ontvang begin ik met het verwerken en is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren.

Cadeaubonnen:

U kunt uw bestelling binnen 14 werkdagen na aankoop annuleren, mits de bon nog niet gebruikt is.

Neem hiervoor contact met mij op via mijn contactpagina.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Helaas is het nog niet mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Bestellen is alleen mogelijk binnen Nederland.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Jazeker! Het is mogelijk om voor elk product op mijn website een cadeaubon te kopen!

Alle cadeaubonnen zijn 18 maanden geldig na aankoop van de cadeaubon.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Navigeer naar 'Winkel' op troeteltextiel.nl
  2. Kies een product
  3. Vul de ontwerpmogelijkheden in
  4. Voeg eventuele opmerkingen toe
  5. Voeg het product toe aan de winkelwagen
  6. Navigeer naar de winkelwagen
  7. Heb je een cadeaubon? Vul deze onderaan jouw winkelmand in bij kortingscode invoeren.
  8. Klik op verder naar bestellen.
  9. Vul jouw gegevens in, factuur -en afleveradres
  10. Klik op bestellen en voltooi de betaling.
  11. Uw bestelling is geplaatst! Ik stuur u per e-mail een bevestiging.